Zoricu Brunclik i Miroljuba Aranđelovića Kemiša veže decenijama duga ljubav, a iako je, čini se, suđeno da budu zajedno, pjevačica priznaje da njihova romansa nije počela momentalnom privlačnošću.

Nakon toliko vremena, Zorica s ponosom priča o svom suprugu za kojeg smatra da je ljubav njenog života.

“Dosljedno sam tvrdila da je Miroljub superiorniji pojedinac u odnosu na sebe, ali u posljednje vrijeme osjećam da sam ga nadmašila jer me Bog blagoslovio svojom prisutnošću! Kada imate dovoljno sreće da imate tako dobro zaokruženu osobu – nekoga na koga možete vjerovati, Dobar čovjek koji ti može biti i majka i otac, i muž, i prijatelj, i drug, i ljubavnik, i brat – onda ja sigurno moram biti jako dobar čovjek”, rekla je Zorica, koja se u emisiji “Iz” prisjetila početaka njihove ljubavi. profila.

Iako slove za jedan od najskladnijih parova u showu, Zorica se prisjeća kako je Kemiš već pri prvom susretu postao nervozan.

U trenutku kada sam ga upoznala nisam imala pojma da je on pravi muškarac za mene; jednostavno mi nije bilo na kraj pameti. Učinio mi se prilično nadmoćnim i, zapravo, premršavim za moj ukus. Iako je bio tema razgovora u mnogim krugovima, činilo se da je potpuno ravnodušan prema mojoj prisutnosti. Čak mi je poljubio ruku kao da sam tetka! – prisjetila se pjevačica, kazavši da je ona preuzela inicijativu, iako su tada bile samo kolegice.

Zorica je za Grand TV ispričala: “Kolege i ja smo bile u autu, čekale smo ga nakon koncerta kako bismo krenuli u hotel. Ustala sam i ugledala ga nevjerovatno zgodnog, sjedio je na koferu s harmonikom, okružen s deset fantastičnih žene nisam mogla a da ih ne upitam: ‘Što radite s mojim mužem?’

Ipak, ključno okupljanje dogodilo se u Parizu 1980.

“U Grad svjetlosti sam stigla sa svojom najstarijom kćeri Marijom, a kako smo bile smještene u dva različita hotela u istoj ulici, organiziran nam je prijevoz do mjesta koncerta”, rekla je pjevačica koja je u zračnu luku išla dva tjedna. nakon povratka iz Pariza čekati Kemiša.

Pjevačica je ostala zatečena kada je otkrila da je na aerodromu čekaju i zaručnik i otac.

Po izlasku iz aviona prošao je pored njih, prišao mi i poljubio me ne obazirući se na njihove začuđene izraze lica. Spomenuo je da navodna zaručnica nikada nije dobila prosidbu; samo je poželjela jedno. Budući da je bio džentlmen, smjestio je nju i njezina oca u svoj stan kako bi riješili neugodnu situaciju budući da je bila iz Beča. U međuvremenu, kod kuće sam imala troje djece i majku, ostavljajući nas u nedoumici kako provesti večer. Prethodno sam prevarila majku da idem na koncert i nagovestila da postoji mogućnost da prenoćim u Vršcu, otkrila je Zorica medijima.

Zabranjeno joj je spominjati Kemiša majci.

Zbog prošlih loših odluka bilo mi je neugodno priznati joj da sam išao na sastanak na kojem sam se zapravo posvađao s Kemišem. Kao što zbog slave nismo mogli posjetiti hotel, tako ni večera u restoranu nije dolazila u obzir. Dok smo se vozili kroz Beograd i okolinu, u Grockoj nas je zaustavio policajac koji je zbog tegoba zatražio prijevoz do zubara.

Naišli smo na značajne probleme dok smo objašnjavali da odlazimo iz studija, a nakon toga je Miroljub predložio da odemo u hotel gdje bismo mogli diskretno odsjesti zahvaljujući jednom njegovom poznaniku. Iako se zakleo da će ostati izvan vidokruga dok ne prođem, provirio je preko recepcionerovog stola, ali nikad nije otkrio tajnu. Tako je počela naša romansa, ispričala je Zorica za domaće medije.